HTML

E85 - bioetanol mindenkinek

Hagyományos benzines autók etanolos használata. Az E85 és felhasználásának lehetőségei, tuning, átalakítások, tények és tapasztalatok.

ÜZEMANYAG

ÜZEMANYAG KERESŐ
Szolgáltatásokat is  
           


Totalcar

Nincs megjeleníthető elem

Kapcsolat

Ha kérdésed, vagy észrevételed van írj bátan!

E85 kút Csepelen

2008.08.28. 08:16 :: Égő Ákos

A múltkor Prokee Etanolos tapasztalatában olvastam a csepeli E85 AVIA kútról. Nekem nem esik útba, viszont ma arra volt dolgom, gondoltam beugrom körbenézni. A töltőállomás a II. Rákóczi Ferenc úton van, ami az egyik legfontosabb főút átvezető út, Lakihegy - Halásztelek felé. Én a nullás felől érkeztem és figyeltem a piros logót. Először - utalva az AVIA szülőhazájára - a svájci zászló tűnt fel, majd kicsit beljebb balra megláttam a csinos kutat. 

Komolyan meglepődtem milyen szép kis hely. Olyan oszlopot ahol digitálisan kiírják az árakat már rég láttam. Sokszor az aktuális adalékot üzemanyagok molinójával takarják el az árakat. Van úgy, hogy a kútoszlopnál is csak úgy tudom meg mi mennyi hogy kicsit megemelem a pisztolyt, hogy kiírja a számláló. Szóval szerintem jó dolog ha messziről látszik mi mennyibe kerül. Az AVIA-nál ráadásul fontos hogy feltűnő legyen, a környékbeli kutaknál olcsóbban kínálják az üzemanyagot.
E85 tekintetében a környéken nincs konkurancia. Legközelebb a lőrinci Tescónál illetve Érden tankolhatunk alkoholt.

A Vadber Kft. vezetői 1988-óta foglalkoznak töltőállomás üzemeltetéssel, ezen a helyen már 15 éve forgalmaznak. A kút áprilisban újjúlt meg AVIA színekben, és érdekessége, hogy kezdetektől forgalmazza az E85-öt. A történet szokásos, ők is a kezdetben a flexFuel  autókra számítottak, de aztán azt vették észre egyre több hagyomány autó tankolja részben vagy tisztán az E85-öt. Nem a legjobban pörgő üzemanyag, de nem is panaszkodnak. Talán a vásárlók tájékoztatása lehetne kicsit jobb. Ebben megpróbálunk segíteni.
Az ellátottsággal nincs gond, mindig gondoskodnak az alkohol utánpótlásról ami ahogy lenni szokott a Hungranától érkezik.

1214 Budapest, II. Rákóczi Ferenc u. 195-197.
Telefon: +36 1-420-66-75

GPS: 47° 24' 43.67" , 19° 03' 26.58"
vadber@avia.hu

Nyitva: 06-20 óra

3 komment

Címkék: benzinkút e85

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Égő Ákos · http://etanolblog.hu 2008.08.28. 16:06:50

A tévedések eloszlatása végett, a linkelt történet nem ennél a kútnál történt. A töltőállomásokat - kevés kivétellel - önálló vállalkozások üzemeltetik, függetlenül az általuk képviselt brendtől. (Ez nem csak az AVIA kutakra igaz.) Természetesen mint mindenhol a kiszolgálásnál lehetnek félreértések.
Én még nem jártam a Gvadányi AVIA-nál de sok etanolos ismerős tankolt ott, eddig rossz tapasztalat nélkül.
Inkább azt emelném ki, dicséretes, hogy az AVIA eddig az egyetlen aki E85 hálózatot épít. Ezt még senki nem csinálta utána.

Tóth Ágas 2008.08.30. 00:10:50

Aviával még nekem sincs rossz tapasztalatom. Azon kívül, hogy némelyik elég korán zár (este 7..?)
Az érdi Szent István téri is Avia.
Többször tankoltam az M7-eshez közelebb eső Totalnál E85-öt. Háát.. "megemelkedett" a fogyasztásom. Emellett minden alkalommal megpróbáltak párezerrel kevesebbet visszaadni a kedélyes beszélgetés végén. Etanolos cimborámnak is hasonlóak a tapasztalatai, ami a váratlanul megugró fogyasztást és a véletlenül elnézett visszajárót illeti.
Most újból a Szt. István téri kútnál tankoltam és újból a régi jó fogyasztási értékeket kapom. Ja, tudom, véletlen..
süti beállítások módosítása