HTML

E85 - bioetanol mindenkinek

Hagyományos benzines autók etanolos használata. Az E85 és felhasználásának lehetőségei, tuning, átalakítások, tények és tapasztalatok.

ÜZEMANYAG

ÜZEMANYAG KERESŐ
Szolgáltatásokat is  
           


Totalcar

  • Hibás feed URL.

Kapcsolat

Ha kérdésed, vagy észrevételed van írj bátan!

Suzuki Hayabusa E85-tel

2010.10.25. 18:40 :: Égő Ákos

A múltkor amikor tankoltam látom hogy a mellettem lévő kútoszlopról a tulaj E85-öt töltött az utánfutóra kötözött krossz motorba. Na mondom, megindult a tudatos krosszozás, nekem is régi vágyam a csendes környezetbarát terep motor. Mikor visszajött a pénztártól a ember kérdezem mit alakítottak át a kis Yamahán. Néz rám bután, és nézi a kútoszlopot. Ja nem 85-ös? Mindegy nem számít és beült a kocsiba.

A profi E85-ös motorkerékpár átalakításoknak több módszere létezik az üzemanyag rendszertől függően, karburátorosok egyszerűbb vagy bonyolultabb átfúvókázásoktól a motorvezérlő cseréig, gyakorlatilag mint az autóknál. A tesztmotor.hu-val közösen átalakított Bandita után most a sportúra gépek egyik uralkodóját a Suzuki Hayabusát alakítottuk alkoholossá egy 8 hengeres BioETUNnal.

Az átalakítást pontos mérés és teszt előzte meg. Maga a rendszer beépítése kevesebb ideig tartott mint a beépítés előtti teszt. Ne feledjük a Suzuki GSX1300R Hayabusa volt első sorozatban gyártott motorkerékpár ami 300 km/ó feletti sebességre képes. Ez a jellemző a gyorsulására is igaz, vagyis az, hogy pár másodpercig mérjünk egy terhelt állapotot közúton finoman szólva lehetetlen.

Akit érdekelnek az átalakítás részletei, miért kell nyolc hengeres elektronika egy négy hengeres motorhoz, illetve kiváncsi a végeredményre kattintson ide és a tesztmotor.hu oldalon elolvashatja.

 

Szólj hozzá!

Címkék: suzuki hayabusa e85 bioetun tesztmotor.hu

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.