HTML

E85 - bioetanol mindenkinek

Hagyományos benzines autók etanolos használata. Az E85 és felhasználásának lehetőségei, tuning, átalakítások, tények és tapasztalatok.

ÜZEMANYAG

ÜZEMANYAG KERESŐ
Szolgáltatásokat is  
           


Totalcar

Nincs megjeleníthető elem

Kapcsolat

Ha kérdésed, vagy észrevételed van írj bátan!

Kukorica festmény a szelepfedélre

2009.06.15. 08:00 :: Égő Ákos

A Saab szelepfedelén van egy alu lemez ami a gyertyákat takarja. Alapból fekete lemez, semmi extra. Én már tettem egy kísérletet és zöldre fényeztem, e85 tuning tükörfóliával. Mindketten elég jól bírták a meleget ezért úgy határoztam nagyobbat lépek.

Megkerestem Mike Tomit, aki Air Brush körökben elismert szaktekintély. A múltkor is díjat vitt haza a Devils Motor Showról. Vázoltam neki fantáziámat, és ő örömmel állt a munka elébe. Eddig egy Alfa szelepfedelet festett az jól bírta a meleget. Az én esetemben talán jobb a helyzet mert nincs belülről közvetlen forró olajnak kitéve a lemez, méréseim szerint kb 60 fokot kell kibirnia.

Én egy kukorica mezőt szerettem volna, vagy közelről egy kukoricát. Rövid egyeztetés után Tomi egy csipszes zacsit küldött aminek hátulján ott volt egy kicsi ábra kukoricával mezővel. Mondtam tőlem mehet, de azért ne hasonlítson. Elküldtem neki a lekromofágozott lemezt, és egy CD-n az képgyűjteményemből a szóba jöhető összes kukoricás képet. 

Egy hétig dolgozott rajta, 15 ezer forintom bánta de a vártnál jobban sikerült. Profi, munka, nem kellett csalódnom Mike Tomi munkájába. Most már csak egy gáz van, hogy ne legyen nagy a kontraszt, rendbe kell raknom a motorteret. Na az durva feladat lesz.

5 komment

Címkék: saab kukorica szelepfedél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

feketenap · http://www.zoldszempont.hu 2009.06.15. 13:32:35

Frankó!
Liana szelepfedelére rizst festetek.
:-)))

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2009.06.15. 15:30:29

Gázolajos asztrám szelepfedelére meg egy fospumpát....

Higany 2009.06.15. 15:33:07

@BeeTm: Kíváncsian várjuk a képeket! :))

IQLight 2009.06.25. 06:49:38

Véletlenül Java-ban nem programoz profin? Heti 15-ért jöhetne hozzám dolgozni. :P

Nekem jobban tetszett az előző. Ez nagyon elüt, vagy nem illik oda, vagy csak szokatlan így elsőre. Persze nem kell, hogy megegyezzen az ízlésünk. :)

PankóT1 2009.10.31. 20:48:52

Ez igen!A motorháztetőre miért nem festetsz valamit?
süti beállítások módosítása